Welkom

Welkom op de Muziek Marketing Blog!

Op deze muziek marketing blog zal ik schrijven over sterke cases en voorbeelden, alsook mijn eigen ervaring en inzicht delen in het promoten van je muziek.
Zowel online zal aan bod komen, bijvoorbeeld het gebruik van sociale media als Facebook, YouTube en andere. Alsook offline voor merchandise, radio placement, en meer.

Gezien mijn achtergond gaat de focus liggen op de lokale hiphop scène. Deze wordt naar mijn mening nog te veel over het hoofd gezien en het is aan de artiesten om zelf te tonen dat ze professioneel en gedreven zijn met hun muziek.
Geen rapper? Geen nood! Het meeste van de tips en tools zijn even goed bruikbaar voor andere genres.

Hou mijn Twitter in de gaten voor nieuws over de muziek industrie.
Er zijn namelijk veel interessante artikels en websites die geen blogpost nodig hebben.

Heb je nog vragen?
Aarzel dan niet om mij te contacteren!

Cheers,
ONE TWO D

Over Freddie D
Hiphop muzikant. Freddie D brengt je stevige hiphop met zachte refreintjes. Check alle muziek via www.yeaya.be Yeayä!

Geef een reactie

